SELAMAT DATANG....WELCOME....

Selamat menyelami cernaan minda tepat dari Sumber:Minda Hamba Sendiri

Monday 12 September 2011

Ada yang nak SOKONG Elton John ker ? * wink *.. *wink * auuuw..

Elton John and David Furnish
Elton John and David Furnish — bersama teman se'gay'nya......auuuw,anak ikan mak !

Sumber:Minda Hamba Sendiri nak termuntah..dan terjeluak mendengar gesaan si Elton John ni....Suka2 hati dia je nak campur urusan dalaman negara2 lain..atas dasar KEBEBASAN SEKS ?
Ada rakyat Malaysia nak sokong ke ?

ELTON JOHN mahu  MANSUHKAN UNDANG2 ANTI HOMOSEKSUAL MALAYSIA..

12/09/11 – Elton John, seorang selebriti dan pengamal aktiviti homoseksual menyokong Usaha Kumpulan Hak Asasi Gay Antarabangsa berkempen memansuhkan undang-undang anti-homoseksual di negara-negara Komanwel yang Malaysia merupakan salah satu anggota negara-negara kolonial itu.

Akhbar harian United Kingdom, The Independent hari ini melaporkan Elton John bersama-sama dengan pemimpin-pemimpin dari tiga parti politik utama di Britain bersedia untuk memberi sokongan mereka ke atas gerakan yang dikenali sebagai Kaleidoscope untuk menentang diskriminasi semasa di negara-negara Komanwel itu.
Elton John merupakan salah seorang penaung satu organisasi LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender) terbesar di London yang dinamakan ‘Pride London’.
Menariknya, pada 2 Julai 2011, Pride London, menganjurkan Festival Gay Tahunan yang dinamakan ‘2011 Gay Pride Parade London‘ .
Buat masa sekarang, 38 daripada 54 negara anggota Komanwel termasuk Malaysia menetapkan aktiviti homoseksual adalah sebagai satu jenayah dengan peruntukan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan rotan.
Hak asasi kumpulan homoseksual dan lesbian tidak diiktiraf di Malaysia berdasarkan aktiviti itu dilarang dari segi agama, di mana Islam merupakan agama persekutuan di negara ini.


hohohohohoho.......nak muntah jap.....kui3

No comments: