SELAMAT DATANG....WELCOME....

Selamat menyelami cernaan minda tepat dari Sumber:Minda Hamba Sendiri

Saturday 30 July 2011

Hero Harimau MAlaya putus TUNAng !

Sumber:MInda Hamba Sendiri mengulas tentang isu penjaga gol kebangsaan negara pada hari neh membuat pengakuan bahawa pertunangan dia dengan elia [jejariruncing] sah putus selepas mereka mengikat tali pertunangan selama beberapa bulan. Khairul fahmi che mat ataupun lebih dikenali sebagai apek itu membuat pengakuan tersebut melalui harian metro hari neh.


Apek juga menafikan bahawa dahlia adalah punca keretakkan hubungan apek bersama elia. Baru-baru neh terdapat satu gambar seorang gadis yang bernama dahlia bersama apek tersebar menerusi beberapa blog dan dikatakan mempunyai perhubungan dengan apek.


Walaubagaimanapun apek menafikan spekulasi terbabit dan menjelaskan dahlia hanyalah sekadar kenalan biasa dan tiada kaitan langsung dengan perpisahan apek bersama elia. Mungkin ini yang terbaik buat kedua-dua mereka. Kalau dibelenggu masalah cinta pun payah juga. Ini boleh menjejaskan prestasi apek. Bukan nak salahkan elia tapi harap masing2 tabah dan redha lah.


Benda dah jadi. Dan sebagai orang luar kita sekadar mendoakan sahaja kesejahteraan buat elia dan apek. Semoga apek dan elia cepat2 melupakan kesedihan yang melanda. Dan tak perlu lah wujud cakap2 yang menyalahkan elia ka, apek ka dalam situasi macam neh.


Walaupun aku percaya ramai pompuan seronok sebab apek single [pasal ramai nak mengorat dia] tapi tak perlu la kot kutuk2 elia kan? Sama gak dengan penyokong2 setia harimau malaya. Kita tak perlu lah nak kutuk2 elia ka apek ka. Biasalah putus tunang, putus kasih, cerai berai. Benda neh berlaku dalam masyarakat dan merupakan situasi normal. Alahh.. macam lah korang tak pernah kan? So.. biarlah mereka berbahagia walaupun bukan dengan sesama sendiri. Sudah ada perencanaan yang lebih baik dari Allah swt untuk mereka menanti di luar sana. Insya-Allah.


P/s----> ada can la awek2 di luar sana....

No comments: