SELAMAT DATANG....WELCOME....

Selamat menyelami cernaan minda tepat dari Sumber:Minda Hamba Sendiri

Sunday 14 August 2011

ThiS Is BeSt Bro...kata Bang Bil Raja Lawak




DAlam entri Sumber:Minda Hamba Sendiri sebelum ini yg memperkatakan tentang berita Yusry KRU merancang untuk menikahi Lisa Surihani, seorang lagi selebriti POJAAN iaitu Nabil Raja Lawak turut mencuri perhatian apabila mengumumkan mahu berkahwin bulan depan...( OMG kata para2 gadis )

Nabil, 28 akan berkahwin dengan Nazirah Ayub, 23 yang merupakan bekas pramugari Air Asia.

“Saya tidak mahu menunggu lama lagi. Bukan terburu-buru, tetapi saya tidak mahu pisang berbuah dua kali selepas percintaan dengan Irma Hasmie selama dua tahun dulu kecundang di tengah jalan. Saya mengenai Zira sudah enam tahun, dia rapat dengan adik ipar saya,

“Tapi kami hanya kenal saja, tak rapat dan bercakap jauh sekali. Bagaimanapun, hubungan kami menjadi semakin akrab sejak awal tahun ini. Saya melihat kelebihan pada Zira yang tidak ditemui pada gadis lain. Saya suka sikapnya yang tidak suka menunjuk-nunjuk dan ikhlas. Keistimewaan Zira itulah membuatkan hati saya terbuka untuk melamarnya sebagai isteri,” kata Nabil, seperti yang tertera di blog beautifulnara.com.

Blog hiburan itu berkata, pihaknya mengucapkan tahniah kepada pasangan tersebut yang disifatkan kedua-duanya memang sama cantik dan sama padan.

“Alhamdulillah,tahniah Bang Bil atas berita gembira tersebut,kalau kahwin nati..sila2kan jemput Sumber:Minda Hamba Sendiri yee".

Sementara itu, blog hiburan zonartis.com berkata : THIS IS BEST BRO! Semoga apa yang telah dirancang akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan olehNYA. InsyaAllah.

Tahniah..Tahniah..Congrats...This Is Best Bro...pssssst..Zizan @ Mat Jijan bila lagi ek ?

No comments: