SELAMAT DATANG....WELCOME....

Selamat menyelami cernaan minda tepat dari Sumber:Minda Hamba Sendiri

Tuesday 24 January 2012

IMAM HOMO.....auuuuw.....mak ok jerrrrr !!!



Sumber:Minda Hamba Sendiri tertarik dengan pendedahan sebuah blog sahabat yang menceritakan tentang seorang Muslim Afrika Selatan,Muhsin Hendricks (43) yang kini diangkat martabatnya sebagai IMAM di kalangan kaum GAY.Dengan membuat Yayasan The Inner Circle,dia telah membantu muslim2 lain yang bergelut dengan seksualiti mereka.

Walaupun masih ISLAM,Muhsin tetap memilih menjadi menjadi GAY hanya dengan memutar belitkan ayat2 Al Quran untuk menghalalkan perbuatannya.

Dengan motto “Muslim dan homo boleh!” dia akhirnya kerap diundang di majlis2 kalangan homo. Baru-baru ini, dia berada di Belanda atas undangan organisasi homoseksual Belanda COC di Amsterdam.
“Menjadi Muslim dan menjadi homo, keduanya identiti yang kuat. Keduanya menjadi sebahagian dari siapa saya. Saya berhasil mendamaikan keduanya,” ujarnya dikutip Radio Nederland.
Muhsin Hendricks, berasal dari keluarga Muslim di Afrika Selatan. Datuknya adalah imam di Masjid Agung di Capetown. Sejak kecil Muhsin menyedari dirinya berbeza. Pada usia muda, dia lebih suka bermain dengan boneka dan bukan kereta. Dia juga dipandang sebagai keperempuan-perempuanan sehingga sering diolok-olok. Di saat besar Hendricks tetap memilih menjadi Muslim dengan berpraktik kehomoannya yang jelas-jelas dilarang dalam agamanya.

Entah bagaimana ceritanya, Muhsin Hendricks justru menyimpulkan, al-Quran tak menyebut ada pelarangan homoseksual. Entah kerana tak boleh mencari atau berusaha menutup hukum itu, dia rupanya hanya bersandar pada feeling (perasaannya) semata.
“Saya tidak boleh mempercayai apabila Allah yang maha kasih dan penyanyang mengutuk saya untuk sesuatu yang saya sendiri tidak memilihnya,” ujarnya.
Keraa keanehan inilah membuat Hendricks tiba-tiba diangkat menjadi imam di masjid-masjid Capetown. Sementara di saat yang sama, perasaan menyukai sesama jenis tidak pernah luntur hingga kini. Oleh kaum homo, Hendricks bahkan dijuluki ‘imam merah muda’.
Mengaku pernah enam tahun menikah dan memiliki tiga anak, Hendrick akhirnya bercerai dan kembali pada tabiat semula yang dilarang al-Quran.
Melalui yayasan The Inner Circle nya, dia kini laris-manis diundang kaum homo dan terus menyebarkan kekeliruannya.




Sumber:Minda Hamba Sendiri-kah3....siap ada imam lagi yah....adoooiii !!
Kredit to-blog anjoibinjai

No comments: